Reklamation


Pensionärer anmäler reklamation via telefon 070-776 91 59.
Lay On har alltid 100% Nöjd Kund-garanti. Om det mot förmodan skulle inträffa att ni är missnöjd med en tjänst eller att en skada har uppstått vid aktuellt tjänst-tillfälle, reklamerar ni det enkelt via formuläret på denna sida. 
Vi svarar er inom 48h.

För att reklamationen ska vara giltig gäller följande:

  • Reklamationen ska vara oss tillhanda senast 24 timmar efter aktuell dag då tjänsten utförts
  • Bilder på skada eller de ni anser vara felaktigt för aktuellt tillfälle måste bifogas
  • Vid skada ska ni kunna bevisa att skadan skett under tjänst-tillfället och inte vart där sedan tidigare och även ett uppskattat värde anges i meddelandet samt eventuellt källa
  • Vid godkänd reklamation av felaktig- eller missnöjdhet av tjänst, kommer vi ut och åtgärdar detta inom 5 arbetsdagar efter att ni anmält reklamationen


OBSERVERA
Vi måste få in reklamation med bilder via förmuläret bredvid för att anmälan ska vara giltig. Anmälan via vanlig mail, samtal eller SMS registreras som ej giltig reklamation. Läs gärna våra villkor § 16 om Reklamation.
Reklamation via formulär gäller ej pensionärer.

  • Aktuellt datum när händelsen skedde.
  • Beskriv kort om vad som hänt.
  • Bilder måste bifogas för att reklamationen ska vara giltig.
    (max 50 MB)